با توجه به تحریم ها و مشکلات پیش آمده برای انتقال تصویر دوربین های مداربسته در دستگاهای DVR & XVR که تصاویر خود را به صورت زنده توسط ارتباط p2p مشاهده می کردند از این رو استفاده کننده های این سرویس را با مشکل مواجه کرده است .
این سرویس که به صورت نقطه به نقطه کار میکند در صورتی که عملیات تایید هویت توسط سرویس دهنده دستگاه انجام نگیرد ارتباط بین دستگاه ضبط کننده و گوشی تلفن همراه یا نرم افزار آن برقرار نشده و باعث عدم دریافت تصاویر می شود.
راه حل هایی برای این مشکلات وجود دارد که میتواند مفید واقع شود
در صورتی که این مشکل برای دستگاهای شما نیز وجود دارد می توانید با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید و مشکل خودرا باما درمیان بگذارید تا راه حلی برای آن درنظر بگیریم.
نظرت کاربران
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید